انواع همکاری در فروش
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

انواع همکاری در فروش

همکاری در فروش می‌تواند برای فروش یک محصول، خدمت، اکانت با حتی اشتراک ویژه یک سایت صورت بگیرد. در اینجا به چند مورد از مدل‌های همکاري در فروش رایج اشاره خواهیم کرد:

  • همکاری در فروش محصولات فیزیکی

این نوع از همکاری در فروش رایج‌ترین مدل مربوط به این کسب‌وکار است. در این صورت افراد با تبلیغ محصولات فیزیکی در سایت خود اقدام به معرفی و فروش آن محصولات می‌کنند. هم در سطح جهان و هم در کشور خودمان این مدل از همکاري در فروش به صورت گسترده انجام می‌شود و طرفداران زیادی هم دارد.

شرکت‌ها بین ۲ تا ۱۰ درصد بابت فروش هر محصول به همکاران خود پورسانت پرداخت می‌کنند. (نرخ پورسانت هر محصول با دیگری متفاوت است)

  • همکاری در فروش خدمات

دیگر مدل رایج همکاری در فروش، مشارکت در فروش خدمات است. هر خدمت خاصی که به ‌صورت گسترده ارائه شود می‌تواند همکاران زیادی برای فروش نیاز داشته باشد. در کشورمان این نوع از همکاری در فروش بیشتر برای سایت‌های فروش هاست و سرور در دسترس است.

  • همکاری در فروش فایل ‌های الکترونیکی

احتمالاً وقتی در گوگل دنبال دوره آنلاین خاصی گشته‌اید، متوجه این موضوع شده‌اید که برخی از سایت‌ها محصول اصلی را ندارند، بلکه تنها لینک سایت اصلی که آن دوره را ارائه کرده است در سایت خود قرار داده‌اند.

وقتی شما از طریق یکی از این سایت‌ها به صفحه اصلی فروش محصول هدایت می‌شوید و پس از پرداخت محصول را دانلود می‌کنید، درصدی از سود فایلی که خریداری کرده‌اید به جیب صاحب سایتی که اولین بار وارد آن شدید واریز می‌شود.

همکاري در فروش نسخه آنلاین فیلم‌های سینمایی تازه اکران شده، دوره‌های آموزشی آنلاین و کتاب‌های الکترونیکی از جمله رایج‌ترین مدل این نوع همکاري در فروش هستند.

  • همکاری در فروش با ارجاع دوستان

مطمئناً با این مدل از همکاری در فروش به کرار روبه‌رو شده‌اید. مثلاً ار سایت‌ها یا سرویس‌های زیادی استفاده کرده‌اید که در برابر دعوت از دوستان یا معرفی آن‌ها به سایر افراد به شما امتیازات ویژه‌ای داده‌اند.

همین که تاکسی‌های اینترنتی در برابر هر فرد جدیدی که به سیستم آن‌ها معرفی کنید، یک سفر رایگان یا تخفیف ویژه سفر ارائه می‌کنند، این نوع از همکاري در فروش است. البته در این مدل همیشه پاداش‌ها به‌صورت پولی واریز نمی‌شود؛ گاهی در برابر دعوت دوستان و سایر افراد به استفاده از این سرویس‌ها تنها امتیاز یا تخفیف دریافت می‌کنید.

  • سیستم همکاری در فروش سایت آمازون

آمازون یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ارائه دهنده همکاري در فروش به خیل عظیمی از افراد در سراسر جهان است. سیستم همکاری در فروش آمازون، همکاري در فروش محصولات فیزیکی است (البته محصولات دانلودی هم به تعداد کمتر قرار دارد).

هرکسی که بخواهد در هر جای دنیا می‌تواند با ثبت‌نام در بخش همکاری در فروش سایت آمازون، برای تعدادی از محصولات آن تبلیغ کرده و در برابر هر فروشی که برای آمازون انجام دهد، پورسانت دریافت خواهد کرد.

همکاري در فروش آمازون را می‌توان بزرگترین سیستم همکاري در فروش دنیا دانست. تنوع محصولات این سایت به حدی زیاد است که شما از مداد و پاک کن گرفته تا لباس، ظروف، ماشین، خانه یا حتی جزیره را برای تبلیغ و همکاری در فروش آن انتخاب کنید.

با توجه به تحریم بودن آی‌پی‌های ایران و بانک‌های ایرانی در جهان، همکاري در فروش سایت آمازون برای ایرانیان کمی دشوار است و نیاز به دور زدن تحریم‌ها دارد. اما حتی با این اوضاع نیز افرادی در داخل کشورمان هستند که با همکاری در فروش آمازون به درآمدهای خوبی دست پیدا کرده‌اند.

  • سیستم همکاری در فروش سایت دیجی‌کالا

اگر همکاری در فروش آمازون کار سختی باشد، همکاري در فروش سایت دیجی‌کالا برای ایرانیان بسیار راحت و بی‌دردسر است. می‌توان دیجی‌کالا را نمونه داخلی آمازون دانست که در آن بیش از دو میلیون محصول گوناگون برای فروش وجود دارد.

پس از اینکه دیجی‌کالا این امکان را ایجاد کرد، افراد زیادی از سراسر کشور برای همکاری در فروش دیجی کالا داوطلب شدند. سیستم همکاری در فروش دیجی‌کالا علاوه بر فروش محصولات فیزیکی در مورد دعوت از دوستان هم ممکن خواهد بود؛ به طوری که دیجی‌کالا بابت هر ثبت‌نام جدید در سایتش از طرف شما بین ۹ تا ۲۰ هزار تومان پورسانت پرداخت می‌کند.

سایت بزرگ دیجی‌کالا با ۲۰ میلیون بازدید ماهانه، پرمخاطب‌ترین فروشگاه آنلاین ایران و خاورمیانه می‌باشد. بنابراین اگر بتوانید به‌صورت اصولی همکاری با دیجی‌کالا را شروع کنید، در عرض چند ماه به درآمدهای میلیونی از آن خواهید رسید.

بهترین سیستم همکاري در فروش کشور همین همکاري در فروش سایت دیجی‌کالا خواهد بود. برای موفقیت در این کار دوره‌های آموزشی زیادی تحت عنوان «آموزش همکاری در فروش دیجی‌کالا» طراحی شده است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. آمارها نشان می‌دهد افراد زیادی توانسته‌اند در عرض یک هفته یا یک ماه از طریق همکاری در فروش دیجی‌کالا به درآمد ۳۰ میلیون تومانی هم برسند.

البته شما اگر خود تولیدکننده یک محصول هم باشید، می‌توانید از دیجی‌کالا برای فروش محصولتان استفاده کنید. این سایت بزرگ راه‌های زیادی را برای فروش و کسب درآمد محصول ایجاد کرده است که هرکدام از آن‌ها می‌تواند فرصت تازه‌ای را پیش روی شما قرار دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست